Pepparkakshus

Hej hej ;D

Idag har jag gjort lite allt möjligt, ätit godis, pusslat, vart med Dane .
När jag och Dane skulle gå ut till dammen tappade jag mina USB-minnen.
Utan att jag märkte något.
När vi kom in gick vi och satt oss vid datan och jag behövde min USB-minnen.
Och jag hitttade inte dom jag blev asa-rädd.
För jag har typ alla min kort på Usb-minnena.
Men då gick vi ut och tittade och där låg dom i gräset.
Fatta hur rädd jag blir :S
Dom var inga blöta bara kalla :D

                                           
Bilder från i går när vi gjorde ett pepparkakshus,
kommer det nu :D



Något geggagrej, som man skulle ha som dekeration

Här är det halvklart ;D



Gissa vem som avundsjuk ?


Syskona Mathsson :)



Kommentarer

Kommetera gärna här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Om du vill♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0